עמותות במשבר-  פונות ללבכם הפתוח לתרומות

עזרת אחים, עת לעשות, מדרשת בית שמש הם רק שלושה מהארגונים החשובים הפועלים בבית שמש שנקלעו למשבר כספי בשל עומס בעבודה ובצרכים. פתחו את הלב ותרמו להם בעין יפה.

למען הילד וכל השאר
למען הילד וכל השאר

בודאי נחשפתם לאחת הפניות מהעמותות הפועלות. בפניה מסבירים לכם על תפקודן השוטף, על פעילותן המוגברת בימים האלה- ימי הקורונה. לבסוף מדגישים בפניכם עד כמה הן במשבר כלכלי, בשל הצורך הגובר לתת יותר.

מגוון מקורות ההכנסה של עמותות הוא רחב ותלוי בעיקר בסוג ואופי העמותה. עמותות רבות מנהלות מחזורי כספים מזעריים ביותר, ועיקר הפעילות מסתכמת בשעות העבודה שתורמים המתנדבים. לעומת זאת קיימות עמותות המנהלות מחזורי כספים של מיליוני שקלים כתוצאה מפעילות רחבת היקף המקבלת מימון ממספר רב של גורמים.

מקור הכנסה נוסף בקרב העמותות בארץ הוא תרומות. תרומה לעמותה שקיבלה אישור על היותה מוסד ציבורי ממס ההכנסה על פי סעיף 46 לפקודת מס ההכנסה, נחשבת להוצאה מוכרת במס שמתקבל ממנה החזר של 35% מגובה התרומה במס ההכנסה.

המימון הממשלתי מהווה כ-60 אחוז מסך כל ההכנסות של העמותות בארץ. מימון שכזה מתאפשר רק לאחר קבלת אישור על ניהול תקין מרשם העמותות. מימון ממשלתי מתאפשר הודות להפרטה של שירותים חברתיים רבים לעמותות חיצוניות, החוסכות לגופי המדינה השונים את ההתעסקות בפועל הכרוכה בביצוע הפעילות החברתית.

גם בעירנו המבורכת בעשייה התנדבותית עשירה, מצויות עמותות כאלה במשבר. הנה שלוש ובאקראי הן מוצגות כאן. בודאי יש עוד כאלה, ברור שהמצב הדוחק מבטל תרומות או תמיכות קבועות, ולכן צריך לפנות אל הרגש מחדש. עזרת אחים, עת לעשות ומדרשת בית שמש.

הנה פנייתה המרגשת של 'עת לעשות'. הפונה לאנשים טובים. עמותת עת לעשות יצאה לקמפיין גיוס המונים בערך בפורים והכל הלך מדהים, אבל אז הגיעה הקורונה וכל הקמפיין נעצר. ועכשיו העמותה זקוקה לכסף יותר מתמיד! למי שלא יודע, עמותת עת לעשות היא עמותה לילדים עם צרכים מיוחדים שבמסגרתה לכל חניך יש חונך שמלווה אותו במשך פעם בשבוע. אני זכיתי להצטרף השנה לעמותה וראיתי כמה שהיא מדהימה ועוזרת למשפחת החניך וכמובן לחניך עצמו. אני מאוד אשמח אם תפיצו ותנסו לתרום. תודה רבה!!! היעד שהציבו לעצמם צנוע מאוד, 2500 שח. נכון לרגע זה גייסו כמעט רוב הכסף- 2293 ₪.

ארגון עזרת אחים, מי לא שמע על הארגון ועל הפעילות של רב החסד אברהם קאפ. "אני מרגיש לא בנוח לפנות לבקש עזרה, אבל יש רגעים שלא נעים לא שיקול, כאשר מרגישים שאין ברירה. מי שלא מכיר, במחלקות החינוך המיוחד של ארגון עזרת אחים מטופלים עשרות נערים של חינוך מיוחד, אנחנו עושים עבודת קודש עם החניכים ועם משפחותיהם שמקבלים זמן איכות עם בני המשפחה בזמן שאנחנו נותנים את נשמתנו וליבנו לילדים המיוחדים שלהם. כעת אנו ממש מממממש זקוקים לעזרתכם, הארגון זקוק לתרומתכם. יש לנו היום ומחר קמפיין שבו ידידי הארגון יכפילו כל תרומה שנשים מעל 500 שח. בתרומה של 42 ש"ח לחודש למשך שנה אתם תורמים לנו 1000 ש"ח. אנא כנסו ללינק ותתרמו. כל תרומה תתקבל בברכה" הנה הלינק:

https://metchy. com/ezratachim/41

והארגון האחרון במשבר שנציג כאן, הוא ארגון מדרשת בית שמש. עקב משבר הקורונה וסכנת סגירה ממשית מדרשת בית שמש יוצאת לקמפיין גיוס המונים ל36 שעות כל מי שחשוב לו עתיד העיר הזו, השיח הבריא שבה, חיזוק גאוות היחידה זהות יהודית ישראלית וחיזוק אוכלוסיות חלשות מוזמן לתת תרומה . גם סמלית. העיר בית שמש חייבת את מדרשת בית שמש, במיוחד כעת! הכנסו עכשיו ללינק ותנו יד!!

לתרומה: https://www. charidy. com/bshemesh/0504844706

אז עם לבכם החנון והרחום, לא תתרמו לאחת העמותות?

נושאים: עזרת אחים, עת לעשות, מדרשת בית שמש, תרומות
למען הילד וכל השאר
למען הילד וכל השאר
למען הילד וכל השאר
למען הילד וכל השאר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: